SAHA app on pian julki - liity jonotuslistalle

Tilaus- ja käyttöehdot

SAHA Training Oy 2612164-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja ulkomaille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: saha@sahatraining.fi

Puhelin: 050 304 2748

Postiosoite: Jälsitie 3, 00410 Helsinki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö
verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät
tilatut tuotteet sekä hinta. Sähköpostiin lähetetään myös muu tarpeellinen tieto asiakassuhteen hoitamiseksi, kuten käyttätunnukset alustoille ja palvelun materiaalit.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan
ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun
saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki
maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea,
Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa
ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tavarat:
Tuotetilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan,
mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palvelut:
Palveluiden, kuten etävalmennuspalveluiden tai sarjakorttien ehdot on esitetty ostettaessa. Palvelut toimitetaan sopimuksen mukaisesti kunhan asiakas on tehnyt tarvittavat toimenpiteet, kuten toimittanut tarvittavat tiedot harjoitusohjelmien luomiseksi ja kirjautunut valmennusalustalle.

Palautukset yleiset ehdot

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja
myyntikuntoisia. Jos palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota meihin ensin yhteyttä ja kysy palautusohjeita.

Palautukset palvelut

Kaikilla palveluilla on 100% tyytyväisyystakuu yleisten ehtojen lisäksi. Palautamme rahasi kirjallista pyyntö vastaan, mikäli et ole tyytyväinen saamaasi valmennukseen tai palveluun. Takuu koskee kaikkia valmennuksia ja palveluita, kuten sarjakortteja tai etävalmennuksia kun kyseinen valmennus on aktiivisena. Toisin sanoen, jos olet hankkinut uusia sarjakortteja tai lisäkuukausia etävalmennuksina, emme hyvitä aiempia jo käytettyjä kokonaisia sarjakortteja tai valmennuskuukausia takautuvasti

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Leirien ja muiden valmennustapahtumien peruutusehdot on kirjattu tapahtumainfoon. Lähtökohtaisesti osallistuminen on peruutettavissa viikkoa ennen tapahtumaa ilman kustannuksia.

Peruutukset loukkaantumiset

Jos osallistuja on estynyt hyödyntämään tilaamiaan valmennuksia, esim. loukkaantumisen vuoksi, voi asiakas hyödyntää käyttämättä jääneet valmennukset täysimääräisesti SAHAn muissa valmennuksissa seuraavan 12kk aikana ilman lisäveloitusta.

Ajanvarausten peruutus

Ajanvarauksen kautta tehdyt varaukset voi perua 24h ennen ajanvarauksen alkua. Tätä myöhemmissä tapauksissa varattu valmennus laskutetaan kokonaisuudessaan. Muista aina perua vuorot jos et pääse paikalle.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Olethan yhteydessä sähköpostitse saha@sahatraining.fi jos sinulla tulee kysyttävää tuotteiden tai palveluiden peruutus- ja käyttöehtoihin.

Teemme tätä asiakkaitamme varten ja haluamme pitää asiakkaamme jatkossakin tyytyväisinä.

SAHA Training Oy

 

Ota yhteyttä

Tai jätä yhteystietosi ja olemme yhteydessä vuorokauden sisään.

Käytämme evästeitä helpottaaksemme sivuston käyttöä niin, että sen sisältö soveltuisi paremmin sinulle.